  • Data: 2008-06-09 06:09:51
    Temat: Re: Kraty na klatce schodowej
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 08 czerwiec 2008 23:00
    (autor Alek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g2hhaa$fev$1@news.onet.pl>):

    > U nas? - nie bardzo, może w slumsach.

    Może, o wielki bogaczu.

    > Współczuję, ale to twój problem.

    Nie, to problem warunków mieszkaniowych w Polsce. Takie realia.

    > Drzwi od środka otwiera się bez użycia klucza.

    Zależy które. Większość mi znanych otwiera się jednak z kluczem.

    > Spytaj ślusarza, dla niego to będzie bardzo proste i niedrogie.

    Nie sądzę. Na mój gust, nie jest możliwe zrobienie kraty otwieranej klamką
    wyłącznie od środka.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com