  • Data: 2008-06-09 08:07:12
    Temat: Re: Kraty na klatce schodowej
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał

    > Nie. Ale już raz mi rower ukradziono z mieszkania, a policja
    > odpowiedziała,
    > że to nie ich sprawa i mogę przyjechać do nich spisać protokół, ale
    > oni do
    > śladów nie przyjadą.

    Z mieszkania ci ukradli a z korytarza zza tej kraty to nie wezmą?

    > Nie większą a całość, inaczej dojście będzie zawsze.

    Już ci pisałem: spytaj ślusarza. Będziesz zdziwiony, że to co
    wg ciebie jest niemożliwe w istocie jest banalnie proste.

    > A zabudowana całkowicie ogranicza przepływ powietrza.

    Aha, pewnie buty też wystawiasz na korytarz więc wietrzenie
    to ważna sprawa.

    W każdym razie jednakowe prawo głosu w takiej sprawie mają
    wszyscy sąsiedzi. Jeśli wszyscy zgodzą się na zrobienie
    z domu twierdzy lub graciarni to ich sprawa, ale jeśli jeden
    chce mieszkać jak człowiek to ma prawo i znajdzie na to poparcie
    w przepisach.