    From: "Roland" <r...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kratki/VAT/homologacje a UE
    Date: Fri, 29 Aug 2003 07:09:44 +0200

    > prowadzenia DG? mniej więcej wiem, przy założeniu że nie wrzucasz w koszty
    > perfum, slipów, olłejsów, wczasów w Zakopcu itp. wydatków

    To jest bardzo watpliwy profit prowadzenia DG... I nie bardzo go popieram,
    chociaz koszty reprezentatywne tez nalezy brac pod uwage. Dlaczego mialbym to
    robic z wlasnej kieszeni??

> [...]
    > niezbędna - toż chodzi tylko o zmniejszenie kosztów a nie o to że nie mając
    > "ciężarówki" nie będzie zarabiał. Czy tandetna kratka/siatka na tylnej pólce
    > jest niezbędna do działalności? Po co prezesowi sporej firmy "ciężarowe" np
    > volvo S80 - właśnie po to aby wyłudzić VAT. Widziałem na stacji benzynowej
    > wielką jak stodoła toyotę landcruiser (z kratką) wyładowaną dziećmi,
    > pontonami i wiosłami której kierowca/prezes/właścicel brał fakturę na firmę
    > (nie powiem jaką), nie powiesz że jechał na spotkanie biznesowe.

    Ale moze pytanie powinno brzmiec: dlaczego ciezarowka bez VAT a osobowka z? To
    wlasnie ten przepis s tworzyl u nas chore kratki...

    > Też bym chciał kupic autko bez VAT i gfdzie tu równość?

    Zaloz DG i uzywaj tego autka do tego celu ;-) Zobaczysz jak to cudownie jest
    miec ten przywilej bez VAT-u...

    Roland