  • Data: 2006-12-06 10:25:14
    Temat: Re: Krakow, korki, mozna sadzic miasto?
    Od: inka21 <a...@w...pl.wytnijto> szukaj wiadomości tego autora

    > Przecież dopiero co się odbyły wybory - to jest najlepsza metoda
    > "podpisu"
    > ;))))

    Tak wiem wykazac straty ktore sa oczywiste, glosowac w wyborach i odrzucic
    tych lub tamtych...
    Tylko ze ja oczekuje jakies odpowiedzi z konkretnymi informacjami.
    Np tak na moja glowe, skoro zamyka sie kilka glownych ulic to znaczy ze
    planowanie bylo wadliwe, ktos to podpisal i dal do realizacji nie liczac
    sie calkowicie z tym ze sparalizowal miasto, czy taka osoba nie moze
    podlegac odpowiedzialnosci za swoja niekompetencje? W koncu placi sie jej
    z pieniedzy podatnikow, i ona nie jest wybieralna, pistuje stanowisko
    ktore ma przyporzadkowane obowiazki i pensje.
    Nie wim jakie sa ew mozliwosci stad moje pytanie, jesli okaze sie ze sa
    takie mozliwosci to wtedy o poparcie mieszkancow dla takiej inicjatywy
    bedzie sie mozna starac.
    A na razie przy braku inicjatywy mieszkancow wlasnie tacy nieudacznicy
    funduja obywatelom horrory komunikacyjne.
    Pozdrawiam i prosze o rzeczowe odpowiedzi, ew tych ktorzy juz napisali o
    doprecyzowanie mysli zawartych w wypowiedziach wraz z naswietleniem jak je
    wykorzystac w tej sytuacji praktycznie:)
    Paweł