  • Data: 2004-06-08 09:48:27
    Temat: Re: Krakow Plaza- ochrona justus - dwie sprawy
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    : > dla Ciebie osoba majaca spodnie dresowe to oszolom?
    : >
    : > zygac mi sie chce jak cos takiego czytam...
    : > Drugi Olo Kwaśniak
    :
    : z ubolewaniem stwierdzam, ze w wiekszosci przypadkow tak! a szczegolnie
    : jesli dresy sa znakowane trzema paskami!!!

    no Wiesz... mysle ze gorszych rzeczy mozna sie spodziewac po osobie ktora
    ma spodnie z 4 paskami, i smioeje sie jak debil gdy widzi kamere, niz po
    tych
    co nosza 3 paski

    : milo mi poznac drugiego ola. z pierwszym nie jestem na "ty"
    :
    nie za bardzo zroumialem.

    P.