  • Data: 2003-07-22 21:36:46
    Temat: Re: Krajowy Rejestr Karny
    Od: "jsp.ora" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kolegium, to wykroczenie. A masz złożyć oświadczenie o niekaralności,
    czyli
    > pewnie o przestępstwach. Możesz spokojnie napisać "niekarany".

    no własnie tak się zastanawiam - bo w sumie została wymierzona mi kara -
    więc na chłopski rozum jestem karany - ale chyba jest różnica między
    wykroczeniem a przestępstwem - i dlatego się zastanawiam czy wykroczenia
    też są odnotowywane w KRK? jeżeli nie - to spoko - bo dostane prace - a
    jezeli tak to kicha bo szef raczej mne nie przyjmie :(
    pozdr
    rob