  • 1. Data: 2003-07-22 14:26:55
    Temat: Krajowy Rejestr Karny
    Od: "jsp.ora" <j...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam taka sprawe: chce podjąć prace jednak musze złożyć pracodawcy informacje
    o tym czy byłem karany w tym celu musze wypelnic wniosek do Krajowego
    Rejestru Karnego z takowym zapytniem. i teraz pytanie : czy jeżeli w 1997
    mialem sprawe w kolegium do spraw wykroczeń i uznana była moja wina po
    której musiałem zapłacić 150zł to czy to jest teraz umieszczone w kartotece
    karnej i czy będize uwzglednione przy wydaniu zaświadczenia dla pracodawcy
    przez KRK ?

    Z góry dziękuje za odpowiedz

    rob

  • 2. Data: 2003-07-22 17:20:02
    Temat: Re: Krajowy Rejestr Karny
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Kolegium, to wykroczenie. A masz złożyć oświadczenie o niekaralności, czyli
    pewnie o przestępstwach. Możesz spokojnie napisać "niekarany".

  • 3. Data: 2003-07-22 21:36:46
    Od: "jsp.ora" <j...@p...onet.pl>

    > Kolegium, to wykroczenie. A masz złożyć oświadczenie o niekaralności,
    czyli
    > pewnie o przestępstwach. Możesz spokojnie napisać "niekarany".

    no własnie tak się zastanawiam - bo w sumie została wymierzona mi kara -
    więc na chłopski rozum jestem karany - ale chyba jest różnica między
    wykroczeniem a przestępstwem - i dlatego się zastanawiam czy wykroczenia
    też są odnotowywane w KRK? jeżeli nie - to spoko - bo dostane prace - a
    jezeli tak to kicha bo szef raczej mne nie przyjmie :(
    pozdr
    rob