    From: Wrak Tristana <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kradzieże w pracy i prawie przyłapany
    Date: Sun, 26 Aug 2007 12:31:16 +0200

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 26 sierpnia 2007 12:09
    (autor castrol
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <46d15167$1@news.home.net.pl>):

    > Tu owszem, danych nie podal, ale kobitka w jakis sposob czuje sie jednak
    > pomowiona

    Czuje się zwolniona i korzysta z okazji

    > Wolno mu, ale skoro ja pomowil to teraz moze poniesc tego konsekwencje.

    Gdzie ją pomówił? Zwolnił ją...

    > Nie zauwazyelem aby z tresci posta wynikalo ze biuro mu tak doradzalo.
    > Jedynie napisal ze to biuro co miesiac wystawia umowe. Biuro moze nie
    > wiedziec w jakim celu zatrudnial ta kobiete i ze de facto zatrudnial ja
    > na umowe zlecenie

    Cytat: ,,nierozumiem, jaka zła umowa?''

    Czyli działał w nieświadomości, do tego tłumaczy:

    ,,korzystamy z biura rachunkowego, oni wystawiają za nas te umowy
    i jedyny warunek zatrudnienia tej osoby na umowę zlecenie to to, że musi to
    być student poniżej 29 roku życia. Jeśli tych warunków nie spełnia to
    zatrudniamy na umowę o pracę.''

    czyli pewnie biuro tak mu doradziło. Potwierdza to kolejna wypowiedź:

    ,,Trochę żeście mnie nastraszyli.Wynikło z tego że pomimo korzystania z
    biura rachunkowego i tak pewnie są robione jakieś niedociągnięcia przez
    niewiedze.''

    > Tego do konca nie wiemy.

    Wysoki Sądzie, jesteśmy na grupie a nie na Sali :D
    Pozwólmy sobie na proces poszlakowy.

    Ano

    --
    Wrak Tristana