  • Data: 2009-01-27 00:45:04
    Temat: Re: Kradzież zdjęć
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-01-26 22:29, SDD pisze:

    > No coz, gdyby mi kumpel trzymal takie fotki na kompie, do ktorego dostep
    > maja osoby postronne, to pewnie obilbym mu morde i juz przestalby byc moim
    > kumplem.

    To on by cie oskarżył o napad i poszedłbyś siedzieć.
    Nie rozumiem co się z Wami dzieje ostatnio. Zamiast doradzić to kpicie z
    ludzi i urządzacie pokazówki"ja jestem mądry, pojadę po tobie, ha haha".

    Fachowiec wezwany do naprawy komputera kopiuje prywatne dane użytkownika
    tego komputera (tak ja to zrozumiałem). Według Was prawnie to wszystko
    jest cacy? Bez jaj

    > Pozdrawiam
    > SDD

    pozdrawiam.