  • Data: 2009-03-26 10:13:45
    Temat: Re: Kradzież wspólnych pieniedzy?
    Od: "Marian Paździoch" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:81d86af0bb50e9211df213a6f2d11d45@masel.cs.put.p
    oznan.pl...
    > A kim ty jestes dla tej zony?

    Sorry, ale nie chciałbym tego pisać bo można by tę wiadomość skojarzyć o
    kogo chodzi (dla wtajemniczonych w temacie). Jednak przyjmijmy, że tak jest
    naprawdę i nie ma co do tego wątpliwości (ja to po prostu wiem, nie domyślam
    się).

    > Hmm - moze rozwin ta mysl z "cos tam" bo mi same sprosnosci do glowy
    > przychodza ;-)

    Jak wyżej. Ale chodzi o sprawy majątkowe ogólnie rzecz biorąc.

    Pzdr.
    Maniek