    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kradziez wartosci 300 zl
    Date: Sun, 15 Aug 2021 13:43:02 +0200
    <6109aa65$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <610a8064$0$23915$65785112@news.neostrada.pl>
    <610aa94c$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <610aac53$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <610ab136$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <610afd28$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
    <610b0ae6$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <610bd659$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <610be55f$0$557$65785112@news.neostrada.pl>

    > Którego? Przy czym czasem się pod publikę oczywiście opyla wszystko.
    > Czasem się trafia na miejscu zdarzenia na oszołoma, co to wie lepiej co
    > i jak. Bywa, ze mu się wówczas dla świętego spokoju obsmaruje wszystko,
    > by sobie umył i poczuł lepiej. To nie znaczy, ze to ma jakikolwiek sens
    > dowodowy.

    Kwintesencja kulsona.
    Te substancje do obsmarowywania dostajecie z kościoła, bo się
    proboszczowi cudownie materializują pod ołtarzem w dowolnych ilościach,
    czy zwyczajnie kupujecie je za własne pieniądze, gdy najdzie was ochota
    zrobić komuś psikusa "by sobie umył"?

    > W tym trybie lata temu opyliliśmy gościowi liście na trawie.
    > po prostu nie chciało nam sie z idiotą dywagować, bo sie powoływał na
    > bardzo wysoko postawione osoby.

    A podasz podstawę prawną trybu "by sobie umył" i "nie chciało nam się z
    idiotą dywagować"?

    Najśmieszniejsze z tego wszystkiego jest to, że jeszcze się tym chwalisz
    i nie widzisz w tym nic złego...

    > Przeczytaj. Jak się uprzesz i będziesz wystarczająco
    > zdesperowany, to można cały samochód rozłożyć na kawałki i zbadać. Tylko
    > Twoje straty przekroczą koszt tego radia.

    A co ty tak nagle martwisz się o jego koszty? Może ma fchuj kasy i na
    zakupy pojedzie kolejnym autem, który sobie wylosuje z własnego garażu.

    Jakoś tym się nie martwiłeś, gdy ZA CUDZE opylałeś dla jak liście na trawie.

    > Jest kilka zasad prowadzenia
    > postępowania. Jedna z nich, to zasada adekwatności. Ale jesli złożysz
    > wniosek dowodowy i podpiszesz mi oświadczenie, ze wyrażasz zgodę, to nie
    > ma żadnego problemu.

    Pokażesz ten skan oświadczenia i zgody na opylanie liści na trawie, albo
    na opylanie wszystkiego "by sobie umył"?
    Zakładam optymistycznie, że pod tym oświadczeniem i zgodą dopisałeś
    notatkę, że uważasz, że opylanie liści na trawie jest nieadekwatne do
    sytuacji i robisz to na wyraźne żądanie pokrzywdzonego, bo pokrzywdzony
    powołał się na bardzo wysoko postawione osoby?

    Bo przecież nie tobie decydować, co jest zgodne z prawem, a co nie jest,
    a rozkaz trzeba wykonać...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr