    From: stern <s...@n...to>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kradziez pieniedzy z konta
    Date: Wed, 3 Oct 2007 18:48:11 +0000 (UTC)

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 03 Oct
    2007 20:14:47 +0200, Sanctum Officium zeznał(a):

    > Przychodzi oszust z lewym dowodem i wyciąga komuś z konta pieniądze. Kto
    > odpowiada? Rzecz jasna zodziej, ale co jest, gdy się go nie złapie? Czy
    > klient po prostu traci, czy bank ponosi za tą kradzież jakąś
    > odpowiedzialność?

    zdaje się, że bank ponosi za to odpowiedzialność.
    Bo to nie klient wziął pieniądze, ale bank wypłacił osobie nieuprawnionej.

    Kołacze mi się po głowie, że chyba nawet jest jakies takie orzeczenie.

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911