eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKradzież, oszustwo?Re: Kradzież, oszustwo?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Chopin" <s...@w...pEEl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kradzież, oszustwo?
    Date: Sun, 24 Feb 2008 20:23:05 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 35
    Message-ID: <fpsg6e$i4b$1@news.onet.pl>
    References: <fpq8ou$9d3$1@news.onet.pl> <831obh9jo3pq$.vtwfj2pywl59.dlg@40tude.net>
    <fpqdfe$jkg$1@news.onet.pl> <13t8p9eqp4n68$.2gl2oqr3nuyc.dlg@40tude.net>
    <fprmoh$g1c$1@inews.gazeta.pl> <fprpkq$ieo$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-217-172-236-115.gdynia.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1203880974 18571 217.172.236.115 (24 Feb 2008 19:22:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 24 Feb 2008 19:22:54 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
    X-Sender: IXfUdim7xlMdbB3zMyPPSPISRjaGu0FMhKkL4fixBE8=
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:518933
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Chopin" <s...@w...pEEl> napisał w wiadomości
    news:fprpkq$ieo$1@news.onet.pl...
    >
    >>> Musisz wyjasnic ta sprawe z biurem obslugi klienta.
    >>
    > Może podjadę dziś.

    No i pojechałem.
    Wyjaśniłem krótko o co chodzi. Pani z obsługi natychmiast wzięła paragon i
    sprawdziła każdą pozycję. Sprawa była jasna po paru minutach.
    Winę po części ponosi kasjerka. Przy kombinowaniu z wycofaniem tego jednego
    kodu robiła coś z taśmą paragonu. Efektem tego na wydruku nie pojawiły się
    jeszcze 4 pozycje, stąd to białe pole i ta różnica. Zdaniem BOK'u powinna
    powtórzyć wydruk.
    Poinformowano mnie również, że pracownik nie ma prawa odmówić reklamacji i
    że zachowanie pracownicy z dnia poprzedniego było naganne. Podano mi
    formularz korespondencji z dyrekcją sklepu abym mógł wyrazić swoją opinię na
    temat pracy tego pracownika, co też uczyniłem.
    Przeproszono mnie po trzykroć i zapewniono, że więcej taka sytuacja się nie
    powtórzy.
    Mam nadzieję, że nie.

    Konkluzja: należy sprawdzać rachunki i nie rozmawiać z niekompetentnymi
    pracownikami.

    Pozdrawiam, wszystkich i zamykam wątek.

    --
    Chopin
    "Gdynia Moje Miasto"
    s...@w...pEEl



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1