  • Data: 2008-02-24 12:08:49
    Temat: Re: Kradzież, oszustwo?
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:13t8p9eqp4n68$.2gl2oqr3nuyc.dlg@40tude.net...

    > Bardzo to dziwne, wyglada jakbys cos usunal z tego skanu :) Przeciez kasa

    To samo pomyślałem, jak tylko zobaczyłem ten paragon. Co więcej, druga część
    wydruku (zaczynająca się od linii) nie jest idealnie równoległa do
    poprzedniej (jakby te części pochodziły z różnych skanów) ;-)

    > fiskalna przechodzi legalizacje. To jest zwykly komputer, ciezko zeby
    > komputer pomylil sie w dodawaniu...

    IMHO kasjerka coś poknociła przy próbie zrobienia korekty. O ile pamiętam,
    to kasa właśnie w miejscu korekty robi takie odstępy (przynajmniej ja się
    spotykałem z takimi paragonami przy swoich zakupach).

    Pytanie do twórcy wątku: czy ten proszek był ostatnim produktem nabijanym
    przez kasjerkę? Czy jeszcze jakieś produkty były nabijane później?

    > Musisz wyjasnic ta sprawe z biurem obslugi klienta.

    Teraz pozostaje tylko porównanie paragonu, który posiada autor wątku z tym
    co wydrukuje kasa w sklepie. IMHO powinno im na tym zależeć, bo o ile
    pamiętam urzędy skarbowe są cięte na kombinowanie z kasami fiskalnymi.

    Nie rozumiem też, dlaczego autor dał się zbyc obsłudze. Nie wiem jak w
    Gdyni, ale w warszawskich marketach nigdy nie miałem problemów z
    wyjaśnieniem nieścisłości na paragonie czy jego korektą (zdarzyło się kilka
    razy, że nowa kasjerka coś źle nabiła, itp.). Zresztą pracownicy często mają
    taką wprawę, że nawet na metrowych paragonach momentalnie wyszukują dany
    produkt.

    Pozdrawiam
    Czabu