  • Data: 2003-01-02 13:12:51
    Temat: Re: Kradziez na stacji benzynowej cd.
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zgadzam sie z toba w 100% dlatego od pewnego czasu ostro walcze z
    kretynami,
    > ale bywa to stresujace.
    > Moze dzieki temu chociaz ciut bedzie lepiej moim potomkom.

    Taka postawa jest słuszna. Dobrze wiedzieć, że mam sprzymierzeńca
    (chyba jest ich coraz więcej), który się nie poddał w walce. Może kiedyś
    będziemy mieli okazje połączyć siły. Kurde zobacz będzie nas już dwóch,
    jeszcze roczek, dwa i może zjednoczymy pokaźną armię!!! ;))))))))))))
    Szykuj broń, ja swój miecz już mam zakrwawiony i aż rwie się sam do boju!!
    ;)))))))

    Pozdrawiam

    Darek

    P.S. Życzę wytrwałości i nie odpuszczaj, ja też się postaram!!! ;))))