  • Data: 2005-02-18 16:06:16
    Temat: Re: Kradziez laptopa
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:cv4trh$9kb$1@inews.gazeta.pl...

    > ale te prawo zabrania wywalenia takiej osoby nawet gdy bez pozwolenia sie
    > wprowadzi.
    > (jezeli dobrze na grupie - kieyds- zrozumialem)
    > Spojrz na to z innej strony czy to uczy odpowiedzialnosci ? Znajdzie sobie
    > mieszkanie, zacnie dzieci robic
    > tylko poto by nie bylo mozliwosci wyrzucenia jej. A co z wlascicielem
    > mieszkania?

    Wraz z Urzędem Miejskim powinni postarać się o lokal zastępczy i delikatnie
    wytłumaczyć tej pani, że tam będzie jej lepiej, pomóc w przeprowadzce itd.

    > Moze to jego jedyne zrodlo dochodu, najem, i teraz na ulicy przez nia
    > wyladuje?

    Jakoś trudno mi uwierzyć że ma zyski tylko z tego jednego mieszkania.

    > Piszesz zeby wszystkich rowno traktowac, czemu w takim razie wlasciciel
    > mieszkania
    > ma byc delikatnie mowiac jak smiec potraktowany a nieodpowiedzialan osoba
    > miec przywileje? Nie widzisz drobnej sprzecznosci w rozumowaniu?

    W czyim rozumowaniu?

    > nie wiem ile dostanie bo nie rodzilem, jezeli prawo autpomatycznie te
    > pieniadze by jej zabiralo
    > i przekazywalo "wynajmujacemu" tpo bylbym w stanie zrozumiec, a chyba nie
    > wierzysz w to ze ona odda
    > te pieniadze?

    Tu porusza pan problem uczciwości tej osoby. Nie wiem czy jest uczciwa czy
    nie. Zakładam że jest. Ma pan podstawy aby twierdzić, że nie jest?