  • Data: 2005-02-18 08:06:59
    Temat: Re: Kradziez laptopa
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Kowalski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cv2hhv$8k2$1@opal.futuro.pl...

    > Zgadza się, nie znam się na cenach laptopów, jestem tylko prawnikiem, ale

    to skoro sie nie znasz, to nie operuj kwotami, ani zwrotami ze nie zaplaca
    wiecej niz jest wart, kiedy oni oferuja 3 czy 4 tysiace

    i skoro jestes prawnikiem, to powinienes wiedziec ze chca dziwczyne
    wyslizgac, a powinni jej zwrocic, co najmniej identyczny sprzet (firma,
    model + ewentualne dodatki) albo kwote umozliwiajaca zakup identycznego, a
    to ze jest on nie dostepny, to juz ja najmniej interesuje, to oni zawinili i
    to napewno nie oni sa od stawiania warunkow

    jesli dajesz takie same rady swoim klientom (jesli ich masz) jak tutaj, to
    im wspolczuje