  • Data: 2008-04-09 22:03:03
    Temat: Re: Kradzież komputera a programy komputerowe
    Od: "gargamel" <s...@d...na> szukaj wiadomości tego autora

    > Prawie? Naprawdę spotkałeś peceta bez biosa?
    > (Nie mówię o szmelcu a o normalnym pececie nadającym się do użytku)

    hm... myślę że cały problem w takiej sytuacji polega na tym że bios jest
    częścią składową komputera (czyli kupując kompa zapłaciłęś już za wszystkie
    bisy i pierdiły), za system operacyjny możesz zapłacić dodatkowo, podobnie
    na kompie może być zainstalowane oprogramowanie w wersi OEM, które moze być
    więcej warte niż sam komputer (kradnąc kompa i je kradnisz), a jeśli na
    kompie są dodatkowo bazy danych osobowych (o nielegalnie wchodzisz w ich
    posiadanie), a jak jeszcze na kompie jest jakiś patent silnika ferrari
    (podpadasz pod szpiegostwo i takie tam)

    tylko czy cała dyskusja nie schodzi do poziomu:
    przecież ten biedny, uczciwy złodziej nie zdawał sobie z tego sprawy, nikt
    go nie ostrzegł (nie było tabliczki), wiec dlaczego ma odpowiadać za to że
    ktoś sobie kupił jakieś oprogramowanie?

    > Nie, to są dane.

    pliki mp3 to nie dane tylko utwory muzyczne (podlegają prawom autorskim)