eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKradziez czy nie? Wyplata pieniedzy z serwisu bukmacherskiego.Re: Kradziez czy nie? Wyplata pieniedzy z serwisu bukmacherskiego.
  • Data: 2006-05-31 08:17:19
    Temat: Re: Kradziez czy nie? Wyplata pieniedzy z serwisu bukmacherskiego.
    Od: "ZauraK" <...@...x> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam " <g...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:e5i8kg$ph2$1@inews.gazeta.pl...
    > 3. Jeżeli zakłady w necie są nielegalne to czemu te firmy się reklamują np
    > na
    > portalach albo na polskich stadionach. Wydaje mi się że nie wolno
    > reklamować
    > w takich miejscach nielegalnej działalności.
    Na portalach (polskich) reklamują się najczęściej poprzez prywatne
    osoby(programy partnerskie), które to łamią prawo a nie serwis. Z kolei
    zadałem kilku dostawcom hostingu pytanie o łamanie prawa i ich regulaminu
    przez konkretnego uzytkownika i odpowiedzi były takie:
    1) wszyscy stwierdzili, że nie sa w stanie opanować zjawiska
    2) 60% pytanych zdjęła stronę, lub zmusiła do zmiany jej treści w ciągu
    miesiąca
    3) 20 % pytanych zbanowała konto w przeciągu 3 dni
    4) i 20% nie podjęła działań poza lakoniczna odpowidzią o niemożności
    opanowania "zjawiska"

    > 4. Odkąd jesteśmy w unii, obowiązuje też prawo unijne. A podobno w tym
    > prawie
    > jest coś takiego, że żaden kraj nie może zakazać obywatelom korzystania z
    > usług firm znajdujących sie w innych krajach unii.
    Nie wiem czy jest, ale prawo polskie jest ważniejsze niż unijne, a jak
    narazie zakazuje (tak, nadal tak twierdzę, pomimo tej całej dyskusji - chyba
    że wkońcu pojawi się nowy przepis lub interpretacja obecnych w stosunku do
    zakładów online) zawierania zakładów przebywającym na terenie Polski. Wyjedź
    i rób co chcesz.

    ZauraK