eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKradziez czy nie? Wyplata pieniedzy z serwisu bukmacherskiego.Re: Kradziez czy nie? Wyplata pieniedzy z serwisu bukmacherskieg
  • Data: 2006-05-28 16:34:17
    Temat: Re: Kradziez czy nie? Wyplata pieniedzy z serwisu bukmacherskieg
    Od: "Łukasz" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl> napisał(a):

    > czyli wystarczy zamiescic w regulaminie punkt ze miejscem zawierania
    > jest siedziba danego serwisu ;) bo ja tutaj w polsce sobie klikne tylko,
    > ale faktyczny zaklad powstanie na serwerze w holandii

    np.tam gdzie ja gram to serwery są w kostaryce,gibraltarze,malcie w tzw.rajach
    podatkowych:)no ale ja nie o tym mialem...niedawno zlecilem wyplate z jednego
    buka i wiecie jak w transakcji bankowej jest to wyszczeg ólnione?otóz pisze
    coś mnie więcej takiego:centershop ltd lub coś w tym stylu-dzwonie do banku
    spytac co to za kasa bo nie skumałem ze to juz od buka doszło a tu mi kobita godo:
    "to przelew ze sklepu internetowego":))i tak to widzą polskie banki-więc co
    fiskus mnie ma ścigać za zakupy w sieci??poza tym jesteśmy w unii europejskiej
    a w tej chyba jest legalne zawieranie zakladów przez internet wiec do
    strasburga sie mogą odwołać chyba:))