  • Data: 2003-06-18 12:28:08
    Temat: Re: Kradzież Mojego Dzieła
    Od: "Waldemar Godel" <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:VjYHa.1836$RM6.23880@news.chello.at...

    > sorry, ale to zwykle zawracanie gitary, sprzedajecie to samo, gre, a nie
    > zdjece, pomijam fakt czy on mam mozliwosc zrobienia takiej fotki czy nie
    > ale on nie twierdzi ze dokonal aktu artystycznego w postaci takiego
    zdjecia,
    > moze gdyby byl bardziej bystry to by znalazl takie fotki w sieci, ale
    > poszedl po najmniejszej lini oporu i wziol fotke z allegro
    > ty ze swojej strony tez nie zastrzegles tych zdjec copyrightem

    Tym bardziej, ze jakbym nie patrzal nie widze tam zadnego "dziela"
    a tylko trzy nieostre tandetne fotki, nieudolnie podrasowane fotoszopem.

    A skoro nie ma corpus delicti, nie ma i przestepstwa....

    A tak calkiem powaznie - facet sie conajmniej osmiesza...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    a...@o...info, a...@t...org