  • Data: 2003-07-28 19:56:32
    Temat: Re: Kotroler biletów- jakie prawia i obowiązki
    Od: "GT!" <d...@S...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niezupelnie. Nie wypuszcze Cie, dopoki z tego dokumentu w Twojej lapce nie
    > odpisze wszystkiego co mi jest potrzebne. Pisalem o sytuacji, w ktorej to
    ja
    > mam ten dokument :-)

    duzo piszesz o swoim tajemniczym sposobie na to azeby nie uzywajac sily ani
    przemocy nie pozwolic wyjsc bandycie (tego co okrada przewoznika). ciekawi
    mnie szalenie jaki jest to sposob. na mysl mi przychodza jedynie duuuuza
    charyzma i umiejetnosc wywierania wplywu oraz umiejetnosc wmurowywyanie sie
    w schodki autobusu (wymaga duza budowa ciala) i robienie za zywa sciane.

    pozdro, GT!