eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKoszty zarzadu nieruchomoscia wspolna przed uzyskaniem pozwolenia na uzytkowanie obiektu budowlanego › Re: Koszty zarzadu nieruchomoscia wspolna przed uzyskaniem pozwolenia na uzytkowanie obiektu budowlanego
  • Data: 2005-06-03 12:01:59
    Temat: Re: Koszty zarzadu nieruchomoscia wspolna przed uzyskaniem pozwolenia na uzytkowanie obiektu budowlanego
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <d7o3ti$s4g$1@nemesis.news.tpi.pl>, MarekZ wrote:

    > Natomiast nie wiem, czy nie bylo by jakiejs szansy, w zwiazku z tym,
    > ze nie bylo jeszcze aktow notarialnych przenoszacych wlasnosc, czyli
    > ze wlascicielem byl nadal deweloper.

    Też nie podeprę si podstawą, ale z praktyki wiadomo, że z powodu
    różnych zawirowań akty podpisywane są nawet wiele miesięcy po
    odebraniu mieszkań, kiedy od dawna większość mieszkań jest już
    zamieszkanych i tak na zdrowy rowum to powinien chyba płacić ten, co
    korzysta, nawet jeśli nie jest jeszcze formalnie właścicielem.

    Renata