eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKoszty wysyłki gwarancyjnej.Re: Koszty wysyłki gwarancyjnej.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: Mark <t...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Koszty wysyłki gwarancyjnej.
    Date: Fri, 18 Nov 2011 10:14:23 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 19
    Sender: Mark <>
    Message-ID: <7...@s...wot>
    References: <ja56ct$6a8$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: remote.unitech.biz.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1321607663 13112 77.252.242.228 (18 Nov 2011 09:14:23 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 18 Nov 2011 09:14:23 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:691658
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 18 Nov 2011 09:52:52 +0100, Fitlz napisał(a):

    > Jak padł mi zasilacz w laptopie
    > HP wysłali nowy kurierem, stary należało zwrócić również kurierem na ich
    > koszt.

    To jedynie dobra wola/marketing/dbanie o dobry PR firmy.

    > Jak wygląda sprawa z seagate? Czy mam szanse na zwrot kasy za poniesione koszty
    wysyłkek?

    Nie, nie masz do tego podstawy zadnej - poza dobra wola.
    ZWLASZCZA ze wcale nie musiales reklamowac u Seagate bezposrednio, mogles
    ten problem zostawic sprzedawcy u ktorego kupiles dysk.
    Tym bardziej ze u sprzedawcy mialbys szanse na wymiane dysku na nowy, w
    przypadku reklamacji w seagate dostajesz dysk z zielona etykietka "factory
    refurbished"

    --
    Mark

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1