  • Data: 2011-01-05 13:57:30
    Temat: Re: Koszty kontroli skarbowej
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Icek napisał:

    > czyli wydruk z systemu bankowego jest zły ? Masz jakieś przepisy na poparcie
    > tej teorii ?
    >
    > Przeczytaj sobie co jest napisane pod wydrukami z banku.

    "Przedsiębiorca ma natomiast wydruki z systemu bankowego (nie w formie
    wyciągu a poprostu zrzutu ekranu i nie widać do końca czy to bank czy
    nie) - takie tam tabelki na bazie których pracownik kiedyś wystawiał
    paragon bądź fakturę.'

    więc jak widzisz nie były to wydruki o jakich myślisz.

    Ja też nie widzę powodu do kwestionowania rzetelności księgowości bo
    ktoś nie ma wyciągów z banku. Dostawał wpłatę, wybijał paragon bądź
    wystawiał fakturę i wysyłał towar. Dokomunety zakupów ma, dokumenty
    sprzedaży ma i więcej nic mu nie trzeba do prowadzenia rzetelnej
    księgowości.

    ps.
    Chyba że chodzi tutaj o zwolnienie z kasy fiskalnej (ale nie sądzę bo
    była mowa o paragonie), wtedy to tylko widzę sens i zaletę posiadania
    dowodów na istnienie wszystkich wpłat na konto bankowe powiązanych z
    konkretnymi sprzedażami. Może ktoś oszacuje ile US mógłby naliczyć kary
    i innych opłat w takim przypadku, czyli jakby uznał że należało mieć tą
    kasę od 5 lat)

    ps2. niech sie cieszy że to nie sanepid gdzie za sam fakt kotroli musi
    im zapłacić zgodnie z rachunkiem jaki wystawią, pewnie do tego dojdzie
    jak kasy będzie coraz mniej i przyda się dodatkowy podatek zbierany od
    kontrolowanych