  • Data: 2022-04-02 09:37:24
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko pewnie trochę zastanawia, że we wcześniejszych lasach autobus
    > pierdolnął rocznie z 1000x, a od czasu kowida np. 100000x bo taka zdaje
    > się jest skala.

    Z drugiej strony nawet przy kreatywnym wpisywaniu kowida jako przyczynę
    zgonu na zasadzie miał dodatni test to kowid, brakuje drugie tyle
    nadmiarowych zgonów. Więc sądzę, że przyczyny inne niż bezpośredni zgon
    na kowid są znacznie rozleglejsze niż sam kowid. IMHO braun miał sporo
    racji - co do winy a nie kary.

    > A i też zastanawi, że te ekstra to mieli kowida.
    > Wniosek? Ci z kowidem kręcą się częściej w pobliżu zajezdni :)

    Ja myślę, że w "grupie ryzyka" jesteś już blisko zajezni:(

    IMHO prawda leży gdzieś pośrodku między - był już słaby i kowid go dobił
    a liczeniu tylko tych co zeszli pod respiratorem (albo respiratora
    zabrakło - ale oficjanie nie brakło). Tak czy inaczej mamy drugie tyle
    nadmiarowych zgonów, gdzie nawet nie próbuje się kowida wpisać. Warte
    zastanowienia.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.