  • Data: 2022-03-22 17:30:44
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.03.2022 o 17:07, Shrek pisze:

    > No od miesiąca mają taką falkę, że druga w historii i idą na rekord. Dla
    > miłośników korelacji - czy przypadkiem nie wychodzi, że im więcej
    > zaszczepionych tym wiecej przypadków?;) (patrzeć na emotki!)

    Dobra - nie mogłem się powstrzymać;)

    https://zapodaj.net/aa26a693cc5a9.png.html

    Ktoś policzy współczynnik korelacji?

    PS - Niby wiadomo, ale jakby ktoś jednak nie ogarnął, to jaja sobie
    robię - Szczepionki nie powodują zachorowań a jednie mają homeopatyczny
    wpływa na nie.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.