  • Data: 2022-02-10 17:19:04
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.02.2022 o 11:19, Olin pisze:

    > Wygląda na to, że nie umiem czytać ze zrozumieniem, a nawet jak zrozumiem,
    > to zaraz wszystko zapominam i mi się myli.

    No tak wychodzi. Nigdy nie twierdziłem, że szczepienia nie zmniejszają
    prawdopodobieństwa zgonu. Jeśli twierdzisz, że tak napisałem to proszę
    zacytuj. Twierdzę, że dyskutujesz nie z moimi twierdzeniami a swoimi
    wyobrażeniami o nich. Od razu uprzedzę, że jeśli znajdziesz że
    "szczepionki nie działają" to odnosiłem się do tego co jest celem
    szczepień czyli zapobieganiu zachorowaniu - i nie, nie jest prawdą, że
    szczepienia nigdy nie zapobiegały zachorowaniu. Zawsze miały zapobiegać
    i taki jest cel podawania szczepionki - podany zresztą w ulotce i tak
    była badana - przeciw objawowemu zakażeniu.

    > Skoro głosisz, że szczepienia zmniejszają prawdopodobieństwo zgonu, to nic
    > tu po mnie i wracam do roboty.

    Dokładnie to powinieneś zrobić, gdyż co do zapobiegania zgonom i
    ciężkiemu przebiegowi się zgadzamy. Co najwyżej twierdzę, że odbiega ono
    od tego co uzyskano w badaniach dopuszczających, ale tu chyba też się
    zgadzamy.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.