  • Data: 2022-02-10 14:22:57
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 10 Feb 2022 12:14:55 +0100, J.F napisał(a):

    > inne liczby mi z dzielenia wychodza.
    > Chyba, ze popatrzyli na wczesniejsze tygonie - bylo lepiej.
    > Ale czemu teraz gorzej?

    Aż tak daleko nie wnikałem; zakładam że masz rację. Obejrzałem tylko
    wykresy no i te niebieskie kreski tak szybują tak wysoko, a zielone ścielą
    się malowniczo po osi.

    > Najlepiej, zeby podali jakies liczby, chocby takie jak Ty - ze w
    > miesiac zmarlo na covid dwoch 39-latkow zaszczepionych i 18
    > niezaszczepionych.

    No nasze MZ takich rzeczy nie podaje. Może w szpitalach personel zabiegany
    i nie ma głowy do liczenia szczepionych na oddziale.
    WOT by się przydał, ale teraz latają wzdłuż granicy, żeby nas obronić przed
    jakimi ciężarnymi albo dziadkami.

    > Co prawda rocznik wybrales tendendencyjnie i w innych jest gorszy
    > wynik.

    Foliarze wybiorą, co chcą; nie będę im odbierał możliwości wykazania się.

    > No i jeszcze drobiazg - piszesz o respiratorach, a w danych tylko
    > hospitalizacje.

    To był słynny skrót myślowy, bo nie chciało mi się pisać 'hospitalizacje',
    ale oczywiście masz rację.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek