  • Data: 2007-04-10 21:15:46
    Temat: Re: Kopia sfałszowanego podpisu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ala&Darek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:evfsuu$dvc$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie wiem na ile jest ksero przydatne skoro nikt nie jest w stanie stwierdzić
    > czy był to podpis ołówkiem, kalką, jakim kolorem i z jakim naciskiem,

    Ale problemem prawnym nie jest przecież kolor tego podpisu, a osoba, która go
    złożyła. Istnieje cały szereg dowodów pośrednich pozwalajacych stwierdzić
    sfałśzowanie podpisu. Załóżmy śmierć podpisujacego się wyklucza ostatecznie
    złożenie przez niego podpisu. I bez wzgledu na to, czy będzie on ołowkiem,
    długopisem czy flamastrem, to oryginalny nie będzie.

    > trudno żeby świadkowie po 14 latach wszystko pamietali, ale to nie istotne
    > poniewaz orginał bym chciał zobaczyć i to jest moje prawo do obrony? Jaki
    > wniosek złożyć w związku z apelacją od wyroku skazującego?

    A co chcesz dowieść. Że nie było takiego podpisu w ogóle, że złożył ją
    właściciel podpisu, czy może, że to nie Ty to zrobiłeś. No i od razu napisz, na
    jakiej podstawie obecnie tę okoliczność sąd dowiódł.