    From: "Leszek A." <L...@...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5241d8c0$0$2216$65785112@news.neostrada.pl> <1...@d...icnet>
    <l1u0h1$176$1@node2.news.atman.pl>
    <52428cfd$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <52429de1$0$1270$65785112@news.neostrada.pl>
    <l1ut62$4kh$2@news.vectranet.pl>
    <0...@g...com>
    <Pine.WNT.4.64.1309271727340.1944@quad>
    <9...@g...com>
    <52465ec5$0$1252$65785112@news.neostrada.pl>
    <52485753$0$1247$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <52486303$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <524869a0$0$1269$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    Subject: Re: Kopia/ksero dowodu osobistego
    Date: Sun, 29 Sep 2013 21:06:40 +0200

    > Kopi dowodu bankowi nie dawać bo może nieuczciwy pracownik to wykorzystać,
    > weksla więc też nie radze w banku podpisywac bo nieuczciwy pracownik może
    > taki weksel wykorzystać w niecnym celu.
    Nic nie pisałem o nieuczciwym pracowniku banku. Takie rzeczy są na ogół
    łatwe do odkrycia i udowodnienia.
    Chodziło mi o sytuację gdy ksero dowodu jest przekazywane przez kuriera,
    który może zrobić kopie lub przesłane pocztą elektroniczną, o której
    nieszczelności było ostatnio bardzo głośno. To jest jeszcze gorsze niż
    kurier,
    bo końcu można dojść jaki kurier daną umowę dostarczył. Natomiast w
    przypadku
    poczty elektronicznej potencjalnie może to zrobić każdy. Ale bankom jest
    wygodnie załatwiać wszystko przez Internet.

    Pozdrawiam Leszek