  • Data: 2008-04-15 21:27:26
    Temat: Re: Konwencja wiedeńska 1968
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 15 kwiecień 2008 23:22
    (autor kuba
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fu369o$pie$1@inews.gazeta.pl>):

    > Nie chcę mi się wchodzić na stronę ISAP-u, ale jak mniemam jest tam tylko
    > tekst Dz.U., w którym znajduję się akt ratyfikacyjny, a tekst traktatu
    > jest w załączniku do danego numeru. Szukajcie a znajdziecie ;)

    No tak jest, tylko gdzie znajdę ten załącznik... O to zapytywam :D

    BTW: Czy ktoś mi wyjaśni jak działa Dziennik Ustaw? Bo nigdy nie rozumiałem
    tej numeracji: ROK-NR-POZYCJA-TYTUŁ. Kiedy się robi NR++? Kiedy POZYCJA++?
    I czemu nie można kolejno tego numerować albo coś?
    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com