  • Data: 2008-04-15 22:10:03
    Temat: Re: Konwencja wiedeńska 1968
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fu38lb$fqv$1@news.onet.pl...

    > A elektronicznie nie ma? Czemu część rzeczy jest elektronicznie na
    > sejmie, a
    > część nie?

    Też sam w głowę zachodzę. Jest więcej takich wypadków. Wygląda na to, ze
    sie skanować komuś nie chciało po prostu.

    > Czyli pozycja to jest numer od 0-n w zakresie rocznym?
    > A numer to jest numer drukowanego badziewia z bibliotek?
    > W sumie pozycja by wystarczyła wtedy, bo skoro są kolejno.....

    Nie do końca. W Dzienniku Ustaw o danym numerze jest zazwyczaj więcej, niż
    jedna pozycja. Załóżmy od 1 do 10, w następnym może być jedna, a w
    następnym 20. W konsekwencji tego, do znalezienia w wersji papierowej aktu
    o pozycji 12 musisz znać numer dziennika, albo przeglądać wszystkie po
    kolei.