  • Data: 2004-09-10 07:36:50
    Temat: Re: Kontrolerzy z Poczty Polskiej
    Od: kesser <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 09 Sep 2004 16:50:38 -0400, Hans napisał(a):

    czy moge wyprosic kontrolera z firmy nie pozwalajac Mu
    > obejrzec wyposazenia mojego biura? A jesli tak to czy moglibyscie podac
    > podstawe prawna?

    Wg. mnie bez nakazu gościa wywalasz tylko z drugiej strony np. przychodzi
    kontrola z PIPracy i też nie uprzedzą a nakazu nie mają(może to wynika
    z jakiejś ustawy te ich uprawnienia to już mądrzejsi muszą się
    wypowiedzieć) co do kwestji abonamentu to gość nie musi z tobą
    dyskutować wchodzi jako petent i np. widzi/słyszy radio. Przedstawia
    się ty go wywalasz a on na poczte sprawdzić czy zapłaciłeś itd.
    Ktoś mówił z poczty że sam fakt posiadania nie jest dowodem trzeba
    złapać na użytkowaniu. Osobiście też bym gościa wywalił chociaż
    personalnie nie winny. Pobieranie tego abonamentu jest już k...
    A tak z innej beczki to np. w lokalnym ZUS'ie kazali zwinąć wszystkie
    radia:-)