  • Data: 2007-01-22 15:17:42
    Temat: Re: Kontrole softu a SZYFROWANIE ?
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22 Jan 2007 15:18:40 +0100, januszek napisał(a):

    > Otóż właśnie. Biegły pisze opinię, że znaleziono plik "X" a potem smutni
    > panowie pytają "co pan/pani może nam powiedzieć o pliku X?". W
    > zależności od uzyskanej odpowiedzi smutni panowie podejmują swoje
    > działania.

    "Sciagnalem z itunes, a placilem anonimowa karta prezentowa ktora
    wyrzucilem rok temu do smieci, bo skonczyly mi sie na niej pieniadze.
    Numeru karty nie pamietam".

    Z drugiej strony, wystarczyloby samo "kupilem ten plik mp3 w sklepie
    internetowym, ale to bylo tak dawno temu, że nie pamietam w ktorym (i tu
    podajemy liste 10 mozliwych sklepow)".

    Jaka to ma wartosc wg Ciebie? Czy to wystarczajace wyjasnienie aby nie
    doszlo do postawienia zarzutow? I co wtedy, kiedy naprawde zdobylem ten
    plik legalnie? Tylko ze ani ja, ani nikt inny nie jest w stanie tego
    potwierdzic. A dodatkowo, prawo nie naklada na mnie obowiazku trzymania
    przez X czasu wszystkich paragonow, faktur, wyciagow, itp itd.

    Zostane skazany na podstawie czyiś wyobrażeń?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl