  • Data: 2022-01-02 12:46:55
    Temat: Re: Kontrola zus
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.01.2022 o 08:41, Shrek pisze:

    > Ok - czyli mnie po prostu nigdy nie pytali a zakładali że to wcześniej
    > podany adres zamieszkania.

    Wielokrotnie byłem świadkiem wpisywania do zwolnień innego adresu niż
    ten zameldowania ani niż jakikolwiek adres zamieszkania podany wcześniej
    jakiemuś urzędowi.

    W czasach papierowych zwolnień lekarz wpisywał to, co mu się
    podyktowało, przy wizytach domowych domyślnie ten adres, na który
    przyszedł...

    Teraz - nie wiem, być może domyślnie wpisują jakiś adres, który "mają w
    systemie".

    MJ