  • Data: 2005-07-02 07:55:57
    Temat: Re: Kontrola z Energetyki.
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2 lip o godzinie 08:57, na pl.soc.prawo, czubcia napisał(a):

    > Można teraz gdybać co będzie jeśli:
    > 1) Na firmę RTV wydziela jakiś pokój w domu czy piwnicy, w pokoju tym
    > gniazdka odcina od licznika gospodarstwa, to samo robi ze światłem. Czyli
    > generalnie robi taką izolatkę, bez światła i gniazdek.. Co wówczas powinien
    > zrobić ZE?

    Na wniosek odbiorcy - wydać WTP i następnei zawrzeć umowe o sprzedaż
    energii oraz zabudować układ rozliczeniowo - pomiarowy.

    > 2) Na firmę wydziela altanę czy stodołę, jakiekolwiek zabudowanie
    > gospodarcze gdzie nie ma zasilania w energie. Może problem nowego licznika i
    > większej stawki podatku od całej nieruchomości dało by się ominąć w ten
    > sposób?

    Absolutnie nie ominiesz. Ani jednego ani drugiego.
    Choć oierwsze możesz ominąć - po prostu nie potrzebujesz energii w tym
    pomieszczeniu ;) - ale znasz taką dziedzinę życia, produkcji, usług która
    nie wymaga energii elektrycznej? Ja powiem szczerze - nie mam teraz żądnego
    przykładu takiego zjawiska ;)

    BTW: usługi - nie biorę pod uwagę usług.... sexulanych ;) - bo takowych
    jako-tako nie ma w wachlarzu PKWiU ;)

    > Generalnie jedyne rozwiązanie dla Ciebie to szukanie znajomego elektryka
    > który przerobi instalacje po kosztach.

    Dokładnie.
    We wniosku o WTP wpisałbym np. ze zamawiam 0,9 - 1,0 kW - koszt ok 100zł.
    Odłączenie tego pokoju od pozostałe instalacji - to *najprawdopodobniej*
    przełączenie w dwóch puszkach łączeniowych i ułożenie nowego WLZa od nowego
    układu rozliczeniowo - pomiarowego do tegoż pokoju.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany