  • Data: 2009-02-18 22:01:15
    Temat: Re: Kontrola oprogramowania a zniszczenie danych
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Lut, 18:31, ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> wrote:
    > Użytkownik wyskrobał(a):
    >
    > Tak więc niestety bez świetnego prawnika i sprzyjajacych okoliczności
    > dowodowych się nie obejdzie :(

    sytuacja:

    Komputer służbowy w domu.

    Na komputer wykupione oprogramowanie autocad, flash, photoshop etc. -
    pełne oryginalne licencje komercyjne.

    Spis zamówień + ewentualne wpłaty zaliczek na wykonanie prac/
    projektów , które załóżmy już wykonałem i których nie ma (były na
    dysku).

    Informacja techniczna:

    Dyski odłączone od raida i podłączone do innych płyt głównych z
    kontrolerem raid mogą uszkodzić się "automatycznie" jak system próbuje
    je rozpoznać.

    Nie mówię o odszkodowaniu za to, że nie przyjmowałem nowych zleceń
    przez ten czas ani o tym, że uciekły mi terminy odbioru tylko np o
    projekcie gdzie zdjęcia i pomiary można było zrobić raz - przed budową
    i /załóżmy, że nie mam kopii zapasowej/ to teraz jedyna opcja to oddać
    robotę za kilkanaście tysięcy lub rozebrać budynek.

    Dalej wygląda to kiepsko?