eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKontrola biletów a zatrzymanie siłąRe: Kontrola biletów a zatrzymanie siłą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!news
    From: Marcin Debowski <a...@n...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kontrola biletów a zatrzymanie siłą
    Date: Fri, 1 Aug 2003 19:34:20 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 13
    Message-ID: <s...@z...router>
    References: <bg837l$bkv$1@inews.gazeta.pl> <bgah6i$85b$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <bgahs6$t8g$1@inews.gazeta.pl> <bgbl5c$2em$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <bgc95k$okp$1@inews.gazeta.pl>
    <t...@w...katowice.pl>
    <bgdf67$95g$1@inews.gazeta.pl>
    <9...@w...katowice.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm82.omega140.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: galaxy.uci.agh.edu.pl 1059738293 27549 218.186.140.82 (1 Aug 2003 11:44:53
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@u...agh.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Aug 2003 11:44:53 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:158162
    [ ukryj nagłówki ]

    In article <9...@w...katowice.pl>
    , Jakub Jackiewicz wrote:
    >| Ale konsekwencje dopuszczalne prawem anie widzimisiem kanara (lub firmy
    >| transportowej). A może się mylę? Jak zechcą mnie zatrzymać na 24h i napiszą
    >| to w autobusie - to też mam nie wsiadac do autobusu, bo wsiadając się zgadzam?
    >
    > Nie filozofuj, bo nigdzie takich zapisów nie ma. A jak będziesz miał ważny
    > bilet to nikt cię nigdzie zatrzymywać nie będzie nawet na chwilę.

    Ja się w sumie dziwie że jeszcze nikt nie zaprotestował, że mu nie wolno
    wysiąść w czasie jazdy. To ci dopiero zamach na wolność.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1