  • From: Jakub Jackiewicz <m...@w...katowice.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kontrola biletów a zatrzymanie sił?
    Date: Fri, 01 Aug 2003 15:04:25 +0200

    666 wrote:

    | Otóż bredzisz kolego.

    1. Nie odzywaj się do mnie w ten sposób.
    2. Naucz się cytować poprawnie (odpowiadaj pod cytatem).
    3. Dlaczego się ukrywasz pod nic nie znaczącym pseudonimem?

    | Pamiętam awanturę z kanarem wmawiającym mi, że mam nieważny bilet.
    | Ale za kilka minut mnie przepraszał, bo jeden kasownik był nieprzestawiony (parę
    lat temu, "dziurkacze")

    No i bardzo dobrze postąpił. A skoro przeprosił to tym bardziej jest to
    zachowanie takie jak być powinno. Uważasz, że kanar ma wpływ na sprawność
    kasowników albo jest jasnowidzem, który wie który jest niesprawny czy źle
    ustawiony?

    | A dopiero co jechałem autobusem, w którym ostatni kasownik pokazywał godzinę o pół
    dnia wcyeśniejszą.
    | Kierowca wzruszył ramionami i powiedział, że on to może co najwyżej zatrzymać
    autobus, wysadzić ludzi i zjechać z trasy.
    | Ja akurat zauważyłem to przed skasowaniem biletu, ale jeśli ktoś kasowałby
    terminowy to co, kanar w innym pojeździe by się przy....
    | prawda???

    Do rozwiązywania takich spraw służy odwołanie do zarządu komunikacji/firmy
    kontrolującej. A obowiązkiem pasażera jest sprawdzić poprawność skasowania
    (wystawienia) biletu.

    --
    Jakub Jackiewicz, Josephsdorf-O/S **** m...@w...katowice.pl
    Górnośląskie Tramwaje: http://www.wpk.katowice.pl/memphis/