  • Data: 2022-11-01 20:46:14
    Temat: Re: Konsekwencje za odmowę wykonywania pracy
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-11-01 o 12:29, _Master_ pisze:

    > Gdybyś przeczytał dalej ...
    >
    > "Nie mogę z nimi razem...
    > Jak mnie zwolnią z sądu to gdzie ja robotę znajdę?
    > Przecież ja nić innego nie potrafię robić. Tylko wydawać wyroki ;--)"
    >

    > Ja pierdolę. To jakiś wtórny analfabetyzm czy skutek czytania memów?
    >
    > W szkole też tak "pobieżnie" omawiałeś lektury?
    >
    > Trzeba WOŁAMI DUŻYMI LITERAMI PROSTYMI ZDANIAMI bo inaczej nie zdekodujesz?

    Ja tutaj też zauważam, że nie byłeś zbyt lotny.
    Wszyscy zrozumieli o co chodzi, ale rozpaczają nad Twoim stylem,
    którego pewnie wstydzą się partyjni towarzysze.
    Dodatkowo nie zauważasz kiedy się robi oftopic i potrafisz nawet
    zmieniać temat i wielkimi literami coś zaznaczać, choć i tak
    już na ten sieciowy krzyk nikt nie reaguje.
    (ostatnio na pręgierzu chyba)