  • Data: 2022-10-29 15:04:08
    Temat: Re: Konsekwencje za odmowę wykonywania pracy
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 29 października 2022 o 14:47:49 UTC+2 _Master_ napisał(a):
    > Mogę napisać że jestem Uzursulom a ona jest szefem wszystkich szefów ;--)
    >
    > Umiesz odpowiedzieć na pytanie?

    Zrób test i odmów/stwierdź.
    Szklana kula w remoncie, więc nie zgadnę, co zrobi akyrat twój pracodawca.
    Potem możesz iść do sądu sprawdzić, czy było mu wolno.

    Ew. mogę napisać, że tobie nie wolno, bo jesteś śmieciem na własne żądanie ("nie
    chciało się nosić teczki, trzeba nosić woreczki"), a sędziemu SN wolno.
    Innymi słowy - "co wolno wojewodzie, to nie tobie, mały smrodzie".