  • Data: 2011-12-12 15:40:10
    Temat: Re: Konkurs smsowy i moje imi
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c3331e6f-bb98-40d8-a0a8-036280971b88@c13g2000vb
    h.googlegroups.com...

    Przemyśl, czy na pewno rzeczone SMS-y mają związek z Radio-ZET. Ja w ich
    konkursie nie brałem udziału, a ostatnio też dostaję SMS-y o treści
    "jesteśmy zdziwieni, że nie chcesz odebrać nagrody ..." lub zbliżonej.
    Sądzę, że gdzieś nieopacznie wyraziłeś zgodę na wysyłanie reklam. Przy czym
    to może być niekoniecznie zwiazane z SMS-ami. Czasem tak działają serwisy
    Internetowe, gdzie wpisujesz numer telefonu komórkowego (np. NK, FB). A tam
    imię już podajesz :-)