  • Data: 2012-02-01 15:54:36
    Temat: Re: Koniec umowy o pracę, a dostęp do konta email
    Od: zly <b...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 01 Feb 2012 09:18:33 -0600, witek napisał(a):

    > za korzytanie z zasobow firmy, mozna mu co najwyzej z kodeksu cywilnego
    > dolozyc, bo wlamac sie nie wlamal

    Czy jak była żona zostawi otwarte drzwi do mieszkania które jest jej, a
    były mąż wejdzie do tego mieszkania (bo ma zapasowy komplet kluczy, może
    dorobił bez wiedzy żony, a może ona po prostu zapomniała mu je zabrać i nie
    zmieniła zamków) i zacznie grzebać po szafkach to nie jest włamanie?

    > a czy sie podszywa tego nie wiesz.

    Założenie jest, że podejmował zlecenia które szły do innej firmy.
    Czyli coś w stylu: Droga firmo X, czy zrobi nam pani okna? Na co pracownik
    firmy Y odpowiada, tak zrobię. Ale tego nie wiemy więc możemy to pominąć.
    Natomiast pierwszy akapit jest jak dla mnie oczywisty
    --
    marcin