  • Data: 2012-02-02 16:17:28
    Temat: Re: Koniec umowy o pracę, a dostęp do konta email
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2/2/2012 9:53 AM, zly wrote:

    > 'Wbrew woli', nie jest równoznaczne z 'bez wiedzy'

    to sprecyzuj co cie ineresuje czy wbrew woli czy bez wiedzy i na czym
    tym wbrew woli ma polegac.
    Bo nie umiem odpowiadac na pytania, ktore nie zostały zadane.

    > e-mail? Moim zdaniem jak najbardziej tak.

    nie email tylko zlecenie. cbyba wyraznie napisalem.

    a jesli nawet email to on go uszkodzi, zniszczyl czy usunął?

    > Zakładając, że przechwycił to zlecenie, to nie usuwając go firma miałaby
    > pewność, że to zrobił (przy pierwszym kontakcie ze zleceniodawcą), a tak
    > się domyśla.

    wiec masz dowody ze to on usunął czy nie?
    bo jak nie, to dalsza dyskusja jest bezprzedmiotowa.

    > Przez wpływ na działanie systemu

    jaki wpływ na działanie jakiego systemu ? sprecyzuj.

    zostało skradzione zlecenie co spowodowało
    > szkodę.

    co zostało skradzione? kiedy kradzież została zauważona i kto w tej
    chwili posiada skradzioną rzecz. Skoro została skradziona.

    > To nie jest podkradanie klienta.
    > Podkradaniem byłoby, jakby poszedł do klienta, powiedział, że zmienia firmę
    > i chce z nim współpracować dalej. To jest zupełnie inna sprawa.

    sam juz nie wiem co ty chcesz udowodnic.