  • Data: 2009-07-28 20:21:03
    Temat: Re: Koniec parkingowej samowoli przed hipermarketami
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik pisze:

    > z jednej strony chcemy zeby prawo było epsze, czyli m.in. jasniejsze, z
    > drugiej strony nawet tu padaja takie dziwne pomysły rodem z wiejskiej zeby
    > teren parkingu był terenem zamieszkania ....
    > No to sie czepiam! :)

    Uważam, żę wprowadzenie na parkingach marketowych zasad rodem ze strefy
    zamieszkania jest całkiem rozsądnym pomysłem..., a osoba, która go
    zaproponowała... no cóż... :-) odznaczyła się bardzo kreatywnym myśleniem.

    Pewnie, że to nie zostanie wprowadzone, bo urzędnicy i znacząca część
    naszego społeczeństwa myślą bardzo..., że tak powiem... szablonowo bez
    kszty kreatywności, a czasem by się bardzo przydało i ułatwiłoby to
    życie :-).

    pozdrawiam
    robercik-us