  • Data: 2007-02-28 08:28:30
    Temat: Re: Konfiskata tel. komórkowego przez Policj
    Od: "Tomek" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli umowa została by zawarta z osobą, której dane znajdują się w
    > dokumentach zakupu telefonu, a inne okoliczności transakcji nie wzbudzały
    > by podejrzeń, to oczywiście, że zarzutu paserki postawić nie sposób.
    > Wyższości komisu nad zakupem z ręki polega na tym, ze komis teoretycznie
    > powinien sprawdzić legalność towaru.

    Niestety telefon kupilem od innej osoby, rzekomy nabywca telefonu
    zdecydowanie nie jest tą osobą (okazano mi na komendzie zdjęcie). Telefon
    pochodził z aukcji na allegro, sprzedawca na pewno miał same pozytywne
    komentarze i musiał mieć ich sporo (nie kupuję elektroniki u żółtodziobów).
    Na dzień dzisiejszy nie jestem jednak w stanie powiedizeć czy aukcję
    zalicytowałem, czy też kupiłem poza nią. Napisałem maila do allegro z prośbą
    o podanie danych osób od których w tamtym okresie czasu kupowałem
    przedmioty. Zapytałem też czy na wniosek policji są w stanie odszukać w
    swoich bazach danych aukcję trwającą w konkretnym dniu, z konkretnym
    przedmiotem oraz znaną miejscowością z której pochodzi sprzedający.

    Towar był zupełnie nowy w pudełku z kartonikiem, kompletem papierów oraz
    podstemplowaną gwarancją. Jak widać nawet takie środki ostrożności bywają
    czasami niewystarczające. :-(

    pozdrawiam
    Tomek

    It has removed 848 spam emails to date.