  • Data: 2021-02-28 19:39:02
    Temat: Re: Konfident +
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dyskryminujesz mnie?

    Jestem gorszy?

    Dlaczego nie wolno mi używać słowa LEWACKIE?

    Obraziłem Twoje uczucia religijne? ;-)

    Mógłbym napisać te lewicowe skurwysyny przez których iedeologię zginęło
    tyle niewinnych ludzi a innym złamano kariery i życie osobiste.
    Wpierdalają się w wymuszają zachowania niezgodne z naturą człowieka i
    demoralizują młode społeczeństwa wycierając sobie gębę wolnością
    Taka GANGRENA z tęczowym kwiatuszkiem w klapie...

    LEWACTWO to bardzo łagodne określenie. ;-)