  • Data: 2004-05-04 06:29:19
    Temat: Re: Konduktorzy i kontrolerzy - legitymacja od pasażera
    Od: Janusz <j...@a...net.pl.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 30 Apr 2004 18:32:28 +0200, wooki24 wrote:
    > Czy konduktorzy PKP i kontrolerzy komunikacji miejskiej i podmiejskiej mogą
    > brać do ręki legitymacje upomażniającą do ulgi. Jeżeli tak to na podstawie jakiego
    > przepisu,

    Powinni moc ocenic czy bilet/legitymacja nie jest podrobiona.
    Ale tak jak pisal Olo - kontroler nie powinien dawac do reki swojej
    legitymacji... Czemu? Wyjasnienie ponizej :)

    Kraków, autobus MPK - prawie pusty. Środek zimowego dnia, na dworze
    pada śnieg... i takie tam. Postaci występujące: Kanar, Kierowca, Ja.
    Siedzę w autobusie. Nagle wsiada Kanar.

    Kanar: Bileciki do kontroli.

    (Siedzę dalej i tylko szyderczo się uśmiecham)

    Kanar: Bileciki!

    Ja: Trąbka!

    Kanar: Jaka trąbka?

    Ja: Jaki bilecik?

    Kanar: Proszę się nie wygłupiać i pokazać mi bilet!

    Ja: Po co?

    Kanar: Jestem kontrolerem MPK!

    Ja: Nie wierzę panu!

    Kanar: (pokazując mi legitymację kontrolera MPK) Oto moja legitymacja.

    Ja: (pokazując legitymację szkolną) Oto moja.

    Kanar: Proszę pokazać mi bilet!

    Ja: Proszę pokazać mi pańską kartę szczepień!

    Kanar: Ma pan bilet?

    Ja: NIE!

    Kanar: W takim razie proszę o dokumenty.

    Ja: Nie mam.

    Kanar: A ta legitymacja?

    Ja: To nie moja. Znalazłem.

    Kanar: To dlaczego jest na niej pańskie zdjęcie?

    Ja: Zbieg okoliczności...

    Kanar: Proszę pokazać mi dokumenty!

    Ja: Są TAM! (wskazuję na wewnętrzną kieszeń kurtki Kanara).

    Kanar: Proszę pokazać mi PANA dokumenty!!!

    Ja: Którego pana?

    Kanar: Pokaże mi pan dokumenty?

    Ja: Nie pokażę!

    Kanar: Bo zawołam Policję!

    Ja: Bo zawołam ojca!

    Kanar: Proszę przestać się wygłupiać!

    Ja: Proszę przestać się czepiać!

    Kanar: Pokaże mi pan bilet albo dokument?

    Ja: No nie! Pan jest monotematyczny!!!

    Kanar: Jeśli nie zobaczę biletu, będę zmuszony pana zatrzymać.

    Ja: Może wreszcie wyjaśni mi pan, kim pan jest?

    Kanar: (trochę zdezorientowany) Jestem kontrolerem MPK!

    Ja: Proszę o legitymację.

    Kanar: Już pan widział!

    Ja: Chcę do ręki!

    (Kanar wyciąga legitymację i podaje mi)

    Ja: (biorę ją, chowam do kieszeni, po czym wyciągam) Dzień dobry,
    bileciki
    do kontroli.

    Kanar: Co proszę???

    Ja: Słyszał pan, jestem kontrolerem i proszę pana o bilet do kontroli.

    Kanar: To jestem kontrolerem!!!

    Ja: Ma pan bilet?

    Kanar: Nie potrzebuję, pracuję w MPK!

    Ja: Tak, a mój ojciec pracuje w NASA. Płaci pan teraz, czy mam
    wystawić
    blankiecik?

    Kanar: (rzucając się na mnie) Proszę oddać mi moją legitymację!!!

    Ja: Aaaaaa!!! To jest napad na człowieka na służbie! Panie kierowco,
    proszę
    zatrzymać autobus!!!

    Kierowca zatrzymuje autobus, wychodzi z kabiny i podchodzi do nas

    Kierowca: Co tu się dzieje?

    Ja: Jestem kontrolerem MPK, a ten pan nie ma biletu!

    Kanar: Nieprawda! To ja jestem kontrolerem, a on nie ma biletu!

    Kierowca: (zwracając się do nas obu) Proszę o legitymację. (Podaję mu
    legitymację, on ogląda ją dokładnie i mówi do mnie) To nie jest pana
    zdjęcie!

    Ja: Jestem po operacji plastycznej.

    Kierowca: (do Kanara) Ale pan jest całkiem podobny...

    Kanar: Bo to moja legitymacja!

    Kierowca: (wskazując na mnie) Tylko dlaczego miał ją ten pan?

    Kanar: Bo mi ją zabrał!!!

    Ja: Nieprawda! To jest pomówienie! (przypadkiem wypada mi z kieszeni
    karta
    miesięczna)

    Kierowca: (podnosząc ją) Czy to pana?

    Kanar: Przecież mówił pan, że nie ma biletu!

    Ja: A niby skąd miałem wiedzieć, że wystarczy karta? Przecież pan
    pytał o
    bilet!

    Kanar i Kierowca: IDIOTA!!!

    Mam nadzieje, ze chociaz troche sie usmialiscie:)

    Pozdrawiam,
    Janusz

    --
    Szukasz informacji? A moze e-Booka ?
    Przejrzyj oferte i zapisz sie, gratisowe pozycje dla uczestnikow.