    From: "Robcio" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kończy mi się paszport
    Date: Mon, 1 Aug 2005 14:59:06 +0200
    Sender: r...@v...pl@213-238-102-7.adsl.inetia.pl

    hihi.. no jak widzisz ze sie konczy to sie wczesniej mysli.. na dowod tam
    nie dojedziesz a mogliby Cie nawet nie wposcic pomimo ze paszport jeszcze
    wazny bo wiele krajow wymaga w momencie wjazdu tak na wszelki waznos
    paszportu minimum na kolejne pol roku.
    Z tego co wiem minely juz czasy przyspieszania wystawienia paszportu ;) Ja
    czekalem miesiac choc mialem tylko na styk czasu by wyrobic sobie wize do
    kraju do ktorego juz mialem duzo wczesniej wykupiony bilet. Po wize musialem
    jechac do rzymu, bo korespodencyjnie bym nie zdazyl. Wiec mozliwosci
    zaistnienia fatalnego dla mnie opoznienia bylo duzo.
    Zadna z powyzszych okolicznosci nie pomogla mi w szybszym zalatwieniu nowego
    paszportu.